Köpvillkor

 

Kontakt:

Telefon :  0121 100 99
Mobil: +46702803907
mån-fre : 13 - 16 , lördagar , söndagar &  helgdagar:  stängt
Email: info@fivedaysfashion.se ( dygnet runt , samt icke  lördagar , söndagar  &  heldagar).
 
Vi kommer att svara direkt på alla ärenden via e-mail.


Allmänt:

Alla priser visas i Svenska Kronor “SEK” vilket inkluderar lagstadgad svensk moms på 25 %. För att kunna handla hos oss du måste vara över 18 år eller ha målmans tillstånd. Allt material på hemsidan är skyddad enligt upphovsrättslagen och får ej laddas ner utan tillstånd.

 

Personuppgifter

Enligt Personuppgiftslagen (1998:204),FiveDaysFashion förbinder sig för att respektera och skydda dina uppgifter och din personliga integritet.


Avbeställning & Ändring av order

Det går inte att avbeställa en order efter att ordern är slutförd.


Eventuella fel, prisändringar, slutförsäljning

Vi reserverar oss för eventuella skrivfel prisförändringar eller slutförsäljning som kan bero till exempel på ändrad moms.

Ångerrätt

Du som kund hos oss har alltid rätt att frånträda köpeavtalet utan att ange något skäll inom 14 dagar från det att du mottog varan. Dock ångerrätten gäller inte för till exempel underkläder, badkläder  och resterande som på grund av hälso- eller hygienskäl inte kan återlämnas när förseglingen har brutits av dig som konsument. Om du vill utöva din ångerätt skall du lämna ett klart och informativ meddelande till oss , vilken innehåller ditt namn, adress , e-post och eventuellt telefonnummer.

Ångerätten kan du frånträda förträdesviss via e-post , info@fivedaysfashion.se  eller per post till:

FiveDaysFashion
Domherestigen 12 H
614 31 Söderköping

Vänligen ange kundnummer eller fakturanummer vid kontakt för snabbast service.

 

Tvist

Som konsument har du i händelse av tvist, alltid rätt att hänföra tvisten till ARN  (”Allmänna Reklamationsnämnden”) . Vi har som policy att följa ARNS:s rekommendationer. Du kan hitta mer utförligt information via deras hemsida, www.arn.se

Om du bestämmer dig att gå vidare med ARN, då kan du göra detta helt enkelt genom att skicka brev till ARN på adressen:

Allmänna Reklamationsnämnden
BOX 174
101 23 Stockholm

Därutöver allternativt kan du också vända dig till EU-kommissionens online – plattform för eventuellt tvistelösning som nås genom denna länk  : http://ec.europa.eu/consumers/odr .